fridaapettersson.blogg.se

Hello October!

Kategori: Allmänt

 
 
Idag blev det Oktober och det kändes när man var ute, kallare och kallare för varje dag. Men gillar det för tillfället då man får klä sig i skinnjacka och halsduk vilket är en favorit! Så hitills mysigt med höst men man lär ju tröttna om inte allt för länge och längta till värmen igen. Skulle sitta så fint med en utlandsresa nu i höst så man orkar med den tråkiga vardagen!! Skulle utan tvekan kunna åka tillbaka till Barcelona, eller åka till Paris eller London igen. Men får se hur det blir med den saken, vill ju inte åka själv direkt :))))
 
Nu är det dags att sova. Angelica har tytt mina drömmar idag för drömmer hela tiden att jag krockar med bilen. Ska tydligen betyda att jag inte vet vilken väg jag vill ta i livet eller var det var? Haha. Så inatt ska jag tänka på att åka rakt fram med bilen, hahahah! Så ska vi nog hitta rätt spår i livet ;)
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tur att du har så tjock skinnjacka ;-)
    Dags att bestämma vad du ska plugga nästa höst!

    2013-10-02 | 12:13:12

Kommentera inlägget här: