fridaapettersson.blogg.se

Berget berget untz untz

Kategori: Allmänt

Nu är helgen slut och vi kan andas ut (hehe). Har haft en jobbhelg men har hänt roliga saker iallafall. I fredags var jag först på en intervju på proffice. Är om ett deltidsjobb men som kan bringa lite fördelar till framtiden maybe :)) måste dock förbättra mitt cv och även skaffa mig två referenser. Har en från Ica maxi men vet inte riktigt vart jag ska få tag på den andra, så om någon är frivillig, varsågod! Fick ett erbjudande att en kund kunde vara min referens, jag skulle få jobbet på en gång om jag skrev hans namn sa han, hahah mycket lovande! Egentligen borde ju en kund vara en bra referens tycker jag!! 

Sen efter det åkte jag upp till Veronika i Stockholm. Vi var hemma hos henne och hade det trevligt! Fatta att jag på en dag gick på intervju och sen körde bil helt själv upp till gullmarsplan, vilka jäkla framsteg!!! CRAZY MAN 

Igår jobbade jag 15-22:15, sen racea hem till Ida där Julia och Anki var, bytte om sen upp till berget där Albin myers spelade!! Han är grym men gillade inte alla nonchalanta människor som var där som inte ens visste vem han var. Den killen är värd bättre publik! Tur att man var där och styrde upp! Sov sen hos Ida, och som den krigare man är (läs: skyll mig själv) så var det upp för att jobba klockan tio efter ca fem timmars sömn. Kommer in till jobbet och första kommentaren man för är: oj blev det sent igår? Haha menmen, livet är kort, ung och dum, passa på, klyscha hit klyscha dit! 

Det var väl lite min helg det. Imorgon ska jag städa rummet och toaletten säger mamma och då är det väl bäst att man gör det också!!!!!! Puss och hej leverpastej! 





Kommentarer

  • Mamma P säger:

    Du gör ju verkligen alltid som mamma säger - NOT!

    2013-10-22 | 20:38:07

Kommentera inlägget här: