fridaapettersson.blogg.se

November lights

Kategori: Allmänt

Tack för gästbloggningen mamma, tydligen mer poppis än mina fina inlägg höhö! 

I lördags var det november lights, det var grymt! Började med att jag åkte till Malin och när vi ska gå därifrån säger Malin klassikern "har vi allting nu?" Och jag svarar med klassikern "fan jag har glömt skriva ut biljetterna..." Hahaha classic, brukar dock inte vara jag som glömmer sånt, besviken!! Men mamma de löste sig! Jag kommer på briljanta idén att kuta till bibblan och där var dom snälla och hjälpte mig trots att jag inte hade något bibliotekskort! Blev ruinerad på 2kr/papper så 4 kr!!! Men det var det värt! Seeen skyndar vi till tåget ska möta Emma där men ingen Emma är där så vi sätter oss på tåget och väntar sen när tåget åker ser vi Emma utanför dörren, hejdååå Emma! Haha men sen kom vi iallafall fram till Emelie med kebab och drinkar! Och det blev sedan en fet kväll med mycket bra spelningar! 






VADÅ???

Tack och adjö

Kommentarer

  • Mamma P säger:

    Undrar hur många gånger jag frågade er om biljetterna??? Nån gång kanske ni också lär er men då kanske jag måste sluta tjata ;)

    2013-12-03 | 17:19:30
  • Malin säger:

    trodde vi var överens om att mamma inget skulle veta!!!!! hahah.... vadå? ;)

    2013-12-04 | 18:01:32
  • Mamma P säger:

    Ni vet att ni inte kan ha några hemlisar för mig....

    2013-12-04 | 20:26:35

Kommentera inlägget här: