fridaapettersson.blogg.se

8 oktober

Kategori: Allmänt

Hej mina läsare! (Mamma)
 
Har precis kommit hem från en kväll på jobbet. Har inte gjort någonting av nytta idag förutom kolla tv och äta, och sen lite jobb på de. I helgen blev de jobb och sen Skärholmen för att hitta en klänning jag kunde ha på maxigalan som är på fredag och trott eller ej så hittade jag faktiskt en klänning så de problemet är löst, skööönt! 
 
I fredags hängde vi i steffanis nya lägenhet och kollade på idol och myste med hennes lilla kattunge Bob! 
 
 
 

Kommentarer

  • angelico säger:

    jag följer också din blogg htiithitihtihihiihi

    2013-10-09 | 18:18:56
    Bloggadress: http://angelicadiana.blogg.se
  • Lindelico säger:

    Jag läser också din blogg hihihihih. Och fin klänning förresten !!!

    2013-10-09 | 23:48:44
    Bloggadress: http://ekstromslinda.blogg.se
  • Mamma P säger:

    Hej Frida !
    Självklart läser jag din blogg :). Du vet att jag inte vill ha hem kläder med katthår... Puss!

    2013-10-10 | 16:51:16
  • Malin säger:

    och jag läser också din blogg hihihihihi. man undrar vem som kan hitta såna där fina klänningar?!?!

    2013-10-11 | 18:30:46

Kommentera inlägget här: